čtvrtek 13. prosince 2012

Rozjezd č.X..

Můj xtý pokus o rozjezd blogu..(↑ moje aktuální foto :) )Už několikrát jsem chtěla rozjet ten blog a pokaždý jsem brzo skončila, přitom mam tolik nápadů co sem dát..nějak jsem myšlenku s blogem zahrabala daleko do mý mysli a vždycky dlouho trvá než ji opráším. Je toho tolik co se změnilo a je škoda že to nikam nezapisuju, krom fb, ale tam taky neni všechno žejo.. Asi si někam napíšu velkou ceduli-piš na blog! cokoliv tě napadne! :D a že mě toho napadá hodně a potřebuju to někde kompenzovat..momentálně se mi nechce vubec spát, měla bych se učit, měla jsem se učit a neučila jsem se, zítra mám dva zápočty a musím je dát.. Ještě pořád mám někde sepsaný článek o make-upech, myslím, že bych měla dát nejdřív dohromady seznam všech a pak k nim psát recenze. To bude na dlouho :D Ale budu se snažit..chci!

2 komentáře:

  1. Důležitá je motivace a když chceš psát blog tak co ti v tom brání :) ?

    OdpovědětVymazat
  2. já se k tomu nemohla dokopat :D jsem líná

    OdpovědětVymazat