pátek 14. prosince 2012

dokonalá cover Mad World od Gary Julese

6 komentářů:

  1. Teď to píšu podruhé, protože jsem si nevšimla, že máš u komentářů ověřování slova

    Ten korektor ze senzaboxu bohužel nic nekryl. Trpím na kruhy pod očima a po aplikaci žádná změna.
    Právě na to mi ten maybelline vyhovuje. :)
    A díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale nevim, jsem snad jediná komu přijde docela fajn a to mam dost problematickou pleť a jen tak něco mi nevyhovuje/nekreje :)) ten Maybelline mi přijde tekutější a že se snáz stírá..

      Vymazat
    2. a teď jsi mě zmátla, a nevim kam odpovědět :D o ověřování slova nic nevím :O

      Vymazat
  2. pěkná verze :) líbí se mi ta písnička :)

    Pokud budeš mít čas, můžeš se mrknout na můj blog popř. se stát pravidelnou čtenářkou, moc děkuji :)
    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj super pesnicka!
    Inak ak mas rada Ziaju mrkni sem:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/mnam-mnam-ziaja.html

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tipy na blogy, koukala jsem a kouknu se, Ziaju mám dneska poprvý ze senzaboxu :))

    OdpovědětVymazat