pondělí 26. prosince 2011

Typing..writing...

Tak nějak sem si po dlouhý době vzpomněla a už kolikrát sem to chtěla udělat, prostě otevřít ten svuj blog, z kterýho sem byla tak hrozně vedle, a pokračovat v tom, co jsem začala. Nejenom že je pozdě, ztratila ty nejzajímavější postřehy, myšlenky a vubec sem nezaznamenala celou tu změnu prostředí a všeho, jak sem to původně chtěla.. Jsem na sebe naštvaná. Když sem si teď tak projížděla ty starý článečky ( ne že by jich tu bylo moc), tak se mě opět zmocnila melancholie...je to zajímavý číst si svý starší myšlenky, postřehy a nápady, pozorovat ty vlny nadšení a zklamání.. a vubec krásnou dokumentaci toho, co se všechno tenkrát dělo.. Jak mě chytlo "psací střevo".. Je to veliká škoda, že to nejdůležitější jsem sem nezaznamenala...Ten přerod, tu změnu, mohla jsem pozorovat jak sem se změnila, jak sem se cítila, a jak jsem to všechno vnímala..mohla a chtěla sem tenkrát psát každý nový pocit z jiného prostředí, dojmy, názory, postřehy...a všechno jsem ztratila..nejsem na sebe naštvaná jenom kvůli téhle "prkotině", samozřejmě taky za mnohem víc věcí...ale to jsem celá já, něco započnu, rozjedu, zapálim se do toho a ať je nadšení sebevětší, nikdy u toho nezůstanu...je to tak s koníčky, se školou..se vším..nevim, jak se toho zbavit, ale dost mě to štve..stejně jako jsem zjistila, že výběr vysoké školy, bylo taky jenom chvilkové nadšení, i když trvalo dva roky..teď bude konec roku, Silvestr, nový rok, zkoušky, zápočty, písemky..jestli vůbec..a všechno zase nanovo..nebo naopak to všechno skončí a začne zase další kapitola..zas o něčem uplně jiném..Ale asi si dám "novoroční" předsevzetí, že krom těch klasických věcí, které chci dělat každý rok, budu psát na tenhle blog..protože není nic cennějšího (alespoň pro mě), než moje myšlenky, pocity, dojmy a postřehy..které si člověk nemůže všechny pamatovat, ale může si je zaznamenat..a potom, co jsem si přečetla to málo co jsem sem napsala o prázdninách, jsem si uvědomila, jak je to pro mě důležité...takže zkrátka a dobře, se pokusím vynahradit si(vám) ten čas, co jsem sem nic nepsala (zase jsem to naházela na fb..:/ ) a dopsat všéééchno možný, co se za tu dobu stalo, a že je toho hodně..plus přidat sem ty věci, které pořád chci přidat, a těch je ještě víc...ale snad mi to vydrží (opět falešné nadšení) a já postupně uvidím jak to tu roste a ocením to natolik, že mi to psaní vydrží..

Žádné komentáře:

Okomentovat